Skip to content Skip to footer

Analüüs

Saavuta ülevaade ja langeta andmetepõhised ehk data driven otsused

Analüüs teenus 

Veebilehe ja digitaalturunduse analüüs annab vastused paljudele tähtsatele küsimustele. Kõik alates sellest, kuidas külastajad teie veebilehte tulevad, mis eesmärgil nad veebilehte kasutavad. Kuni selleni, kuidas ettevõtte digitaalturundus aitab kaasa saavutada ettevõtte eesmärke. Investeerimine analüütikasse annab parimad vastused sinu küsimustele ja selgitab, miks sinu veebilehekülg ja sellega seonduv digitaalturundus hetkel nii toimivad. Vastused, mis veebianalüüs sulle annab, on sageli eduka veebi- ja digiturundusstrateegia planeerimise nurgakiviks. Snowball Marketingi analüüsiteenus sisaldab kõikide suurte kontode põhjalikku analüüsi. Kontod nagu Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Looker studio ja Facebook Business Manager. Vajadusel ka seadistamist ja parandamist. 

Miks ja kellele on digitaalturunduse analüüs vajalik?

Digiturunduseanalüüs on väga suur ja lai valdkond, mis pakub lõputuid võimalusi. Veebianalüütikaga töötamine tähendab veebistatistika kogumist mitmel erineval viisil ja seejärel saadud kvantitatiivsete andmete ehk data analüüsimist. Hästi teostatud digi- ja veebianalüüsi tulemuseks on võimalus langetada andmepõhiseid ehk data driven otsuseid. Ainult kõhutunne ei pruugi kahjuks alati õige olla ja meie analüüsiteenus aitab sul langetada otsuseid, mis põhinevad faktidel!

Põhjalikuks analüüsiks kasutame erinevaid tööriistu, näiteks nagu Google Analytics. Mille abil mõõdame, millised veebilehed sinu kodulehel on enimkülastatud. Või analüüsime, millised leheküljed toovad kõige rohkem külastajaid ja milliste kaudu nad tavaliselt lahkuvad. Meie jaoks, kes tegeleme digitaalturundusega, on veebianalüüs seotud veebilehe erinevat tüüpi liikluse kvaliteedi hindamisega. Kui palju aitab Google Ads ja teised sotsiaalkanalid kaasa teie seatud eesmärkide saavutamisele kaasa? Millised veebilehed vajavad rohkem tähelepanu, et meelitada külastajaid? Need on seda tüüpi küsimused, millele saab veebianalüüsi abil vastuseid.

Analüüs Snowball Marketing
Web Snowball Marketing

Snowball Marketingi analüüsi nurgakivid

01

Google Analytics

Andmete kvaliteet on analüüsi töös kõige tähtsamal kohal, et sa saaksid langetada andmetepõhiseid otsuseid peab data olema korrektne. Teeme sinu Google Analytics kontole nö. terviseanalüüsi ja kontrollime, et andemete mõõtmine on õigesti seadistatud. Kui vaja, siis ütleme, mida lisada, eemaldada, parandada ja muuta.
02

Google Looker Studio

Üks asi on korrektsete andmete ehk data olemasolu. Teine asi aga data visualiseerimine, nii et tavakasutaja seda tõlgendada oskaks. Loome sulle Google Looker Studio abiga lihtsad ja loogilised rapordid, mis esitlevad sinu veebilehekülje kogutud datat kasutajasõbralikult, lihtsalt ja loogiliselt.
03

Google Tag Manager

Google Tag Manager annab suurepärased võimalused veebilehe mõõtmiseks ja järgimiseks. Me aitame sind Google Tag Manageri konto seadistusega või olemasoleva konto arendamisel ja parandamisel.
04

Järjepidev analüüs

Kui kõik analüüsi-seadistused sinu veebil toimivad ja sa veebilehega järjepidevalt tööd teed ja sellesse panustad, siis muutub ka data. Aitame sul sinu veebilehelt kogutud datat järjepidevalt analüüsida, et sa saaksid langetada andmetepõhiseid otsuseid ja arendada ettevõtte strateegiat.

Kas soovid hinnapakkumist?

Täida oma andmed ja me võtame sinuga ühendust!