Analüüs teenus
Veebilehe ja digitaalturunduse analüüs annab vastused paljudele tähtsatele küsimustele. Kõik alates sellest, kuidas külastajad teie veebilehte tulevad, mis eesmärgil nad veebilehte kasutavad. Kuni selleni, kuidas ettevõtte digitaalturundus aitab kaasa saavutada ettevõtte eesmärke. Investeerimine analüütikasse annab parimad vastused sinu küsimustele ja selgitab, miks sinu veebilehekülg ja sellega seonduv digitaalturundus hetkel nii toimivad. Vastused, mis veebianalüüs sulle annab, on sageli eduka veebi- ja digiturundusstrateegia planeerimise nurgakiviks. Snowball Marketingi analüüsiteenus sisaldab kõikide suurte kontode põhjalikku analüüsi. Kontod nagu Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Looker studio ja Facebook Business Manager. Vajadusel ka seadistamist ja parandamist.
Miks ja kellele on digitaalturunduse analüüs vajalik?
Digiturunduseanalüüs on väga suur ja lai valdkond, mis pakub lõputuid võimalusi. Veebianalüütikaga töötamine tähendab veebistatistika kogumist mitmel erineval viisil ja seejärel saadud kvantitatiivsete andmete ehk data analüüsimist. Hästi teostatud digi- ja veebianalüüsi tulemuseks on võimalus langetada andmepõhiseid ehk data driven otsuseid. Ainult kõhutunne ei pruugi kahjuks alati õige olla ja meie analüüsiteenus aitab sul langetada otsuseid, mis põhinevad faktidel!
Põhjalikuks analüüsiks kasutame erinevaid tööriistu, näiteks nagu Google Analytics. Mille abil mõõdame, millised veebilehed sinu kodulehel on enimkülastatud. Või analüüsime, millised leheküljed toovad kõige rohkem külastajaid ja milliste kaudu nad tavaliselt lahkuvad. Meie jaoks, kes tegeleme digitaalturundusega, on veebianalüüs seotud veebilehe erinevat tüüpi liikluse kvaliteedi hindamisega. Kui palju aitab Google Ads ja teised sotsiaalkanalid kaasa teie seatud eesmärkide saavutamisele kaasa? Millised veebilehed vajavad rohkem tähelepanu, et meelitada külastajaid? Need on seda tüüpi küsimused, millele saab veebianalüüsi abil vastuseid.