Facebook Pixel on lihtne ja loogiline paigaldada. Kas sul on veebipood või veebileht mille läbi sa müüd teenuseid? Või mõni muu ettevõttega seotud veebisait, mis võiks olla Facebooki reklaami kaudu turunduse jaoks asjakohane? Sellistel juhtul on viimane aeg paigaldada Facebooki pixel. Aga miks ikkagi pixel paigaldada? Sinu reklaamid jõuavad ju sihtrühmani ka ilma pixlita. Kui mõtled nii, on see suurepärane algus. See näitab, et oled Facebooki reklaamimisest huvitatud. Facebook on fantastiline sotsiaalmeedia turunduse platvorm, mis pakub võimsaid tööriistu reklaamimiseks. Kahjuks jääb sul aga 80% nendest tööriistadest ja võimalustest kasutamata, kui sa ei kasuta pixel’it.
Miks peaksid siis paigaldama Pixel’i kohe, kui oled lugemise lõpetanud?
Sinu ettevõtte eesmärk on tõenäoliselt müüa. Ettevõte peab toimima, sul on arved tasuda. Võib-olla oled arvutanud, et saavutad vajalikke tulemusi ainult piisava haarde kaudu vastava sihtrühma piires ilma pixel’ita. Klassikaline turunduse mõtteviis, selles pole midagi halba, kuid pixel võib aidata sul oma eesmärke palju tõhusamalt ja odavamalt saavutada.
Kuidas toimib Facebook pixel?
Pixel lingib küpsiste abil sinu veebisaidil tehtud tegevusted kasutajatega. Tegevus, mis on omistatud reklaamile, mida kasutaja on näinud või millele klõpsanud, et saaksid oma reklaami tulemusi tõhusalt mõõta ja ka selleks, et Facebook saaks reklaami edastamist optimeerida. Isegi kui sul pole plaanis kohe Facebooki kaudu reklaamima hakata, peaksid esimesel võimalusel lisama piksli, et see saaks hakata koguma datat sinu klientide ja veebisaidi külastajate ning nende käitumise kohta. Pikseli paigaldamine on lihtne ja läheb kiiresti, kõik sinu kogutud andmed panevad aluse sinu tulevasele reklaamimisele, et anda parimaid võimalikke tulemusi.
Facebook pixel’i eelised
Facebook pixli paigaldamine sinu veebilehele avab võimaluste maailma, näiteks:
- Konversioonide optimeerija. Anna Facebook’ile võimalus leida inimesi, kes tõenäoliselt ostavad.
- Retargeting ehk järelturundus. Sihi oma reklaamiga näiteks veebisaidi külastajaid, ostjaid või ostukorvi hülgajaid..
- Loo look-a-like sihtgrupid. Tee Facebookile ülesandeks leida olemasolevate ostjatega sarnaseid kasutajaid kasutades look-a-like sihtgruppe.
- Jõua väärtuslike klientideni. Pixli abil saate mõõta unikaalsete kasutajate kulutamist, millele saad tugineda oma sihtrühmad ja kampaaniad.
- Jälgige kliendi teekonda. Kui paljud sinu veebilehe külastajatest lisavad midagi oma ostukorvi ja kui paljud neist sooritavad ostu? Sinu Facebooki pixel võib sulle öelda kõike seda ja palju muud.
Paigalda Facebook pixel
Pixel on lühike koodijupp. Sisene Facebook Business Manageri ja seejärel vali Events Manager. Vasakpoolses menüüs näed oma andmeallikaid ehk data sources. Siin vali esimesena “lisa uus data source”, ja seejärel “Facebook Pixel”. Nii lihtne ongi.
Peale Pixel’i loomist on aeg see ühendada sinu veebilehega. See protsess on kasutajasõbralik. Juhul kui kasutad näiteks WordPressi, saad abi oma Facebooki piksli seadistamisel läbi suunava tööriista. Siin on sul isegi võimalus saata juhendid arendajale.