Bännerreklaam Google'i võrgustikus
Google displeirekaamid
Google’i displeireklaamid, mis on Eestis pigem tuntud kui bännerreklaamid, on tõhusturundusvahend, võimaldab sul leida asjakohaseid vaatajaskondi ajal, kui nad sirvivad miljoneid veebisaite, rakendusi ja Google’ile kuuluvaid teisi platvorme nagu YouTube ja Gmail. Vali ise kas soovid tutvustada ennast suuremale vaatajaskonnale või tuletada ennast meelde varajasematele kodulehe külastajatele.
Google bännerreklaam teenus
Meie Google bännerreklaami teenus on üks osa Google Ads teenusest, kuid seda on võimalik ka osta kui eraldi teenust. Meie sertifitseeritud spetsialistid aitavad sul:
- Leida uusi potentsiaalseid kliente, vastavalt klienditüüpide analüüsile.
- Katsetame ja testime järjepidevalt, et leida uusi potentsaale.
- Valmistada strateegiat ja pikemaajalist plaani.
- Analüüsida olemasolevaid tulemusi ja neile baseerudes püstitada uusi eesmärke.
Reklaamieelarve maksad sa ise Google’le ja kõik kampaaniad on loodud sinu kontos. Lisaks reklaamieelarvele lisandub ka me kuutasu, mis on fikseeritud ja suurus oleneb sinu vajadustest ja ka konto suurusest. Me lähtume alati sinu vajadusest ja eesmärkidest.
Meie Google bännerreklaami teenusesse ei kuulu reklaamide tootmine, kuid me anname alati nõu, milline võiks reklaam olla visuaalselt ja milline võiks olla sõnum. Seda teeme terve koostöö vältel, kuna me analüüsime järjepidevalt ka milline reklaam, reklaamisisu on töötanud kõige paremini.
Kui bännerreklaam ei tundu olevat sulle siis saad valida ka otsingureklaami või videoreklaami.
Mis on Google bännerreklaam?
Displeireklaamid on piltreklaamid erinevatel Google Display Network (GDN) veebisaitidel ja Google omanduses olevatel platvormidel, mis tähendab, et sa leiad enda sihtrühma olenemata, nende harjumustest internetis. Võrgustikku kuuluvad lugematu arv lehekülgi, mis uuenevad pidevalt aga kahjuks ei ole olemas registrit kõikides veebilehtedest, mis kuuluvad GDN’i. Peale veebilehtede kuuluvad ka erinevad mobiiliäppid võrgustikku.
Reklaamid sobivad nii järelturunduseks, kui uute sihtrühmade leidmiseks – kuid kasuta vastavalt eesmärgile kaasahaaravaid visuaale.
Google bännerreklaamid peaksid kuuluma igasse turundusplaani!
Google bännerreklaami formaadid
Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna! Bännerreklaame on kahte erinevat tüüpi – klassikaline piltreklaam ning automaatselt kohanduv reklaam. Erinevuseks on nii pildiformaadid ja neile Google’i poolt seatud nõuded kui pealkirjade ja kirjelduste vajadus.
Tavalised klassikalised bännerreklaami suurused (maksimaalne faili suurus 150KB)
- 200 x 200
- 250 x 250
- 468 x 60
- 728 x 90
- 300 x 250
- 336 x 280
- 120 x 600
- 160 x 600
- 300 x 600
- 970 x 90
Automaatselt kohanduvate reklaamide suurused (maksimaalne faili suurus 5120KB)
- 600 x 600
- 1200 x 628