Instagram reklaam
Instagram reklaam on kasumlik, kui seda õigesti teostada. Suur osa digiturundusest ja reklaamist seisneb selles, et olla õigetele inimestele õigel ajal nähtav. Instagram reklaam annab sulle võimaluse just seda teha. Just see sotsiaalmeedia reklaami platvorm annab võimaluse luua täiesti unikaalseid sihtrühmi. Selle näiteks on võimalus näidata reklaame inimestele, kes on sinu külastanud. Seda nimetatakse uuesti sihtimiseks ehk retargeting.
Instagram on Facebooki järel Eestis suuruselt teine suhtlusvõrgustik. Kui vaadata sihtgruppe, siis on näha, et üle 90% õppijatest kasutab sotsiaalmeediat. Kui vaadata geograafiat, siis on näha, et kasutus jaguneb linnade ja maapiirkondade vahel üsna ühtlaselt. See tähendab, et paljudel juhtudel võid leida konkreetsed sihtrühmad, lähtudes sellest, mida soovid edasi anda. Kui soovid jõuda suurlinnade 18-35-aastaste naiste sihtrühmani, on lihtne oma Instagram reklaami nende poole suunata. See on üks paljudest põhjustest, miks Instagram on väga hea platvorm sinu ettevõtte toote või teenuse digiturundamiseks.
Reklaam Instagram'is
Esimese asjana tuleb mõelda, mis on Instagram reklaami eesmärk. Instagram annab võimaluse leida täiesti unikaalseid sihtgruppe, seetõttu peab sul olema eesmärk – kelleni on soov jõuda ja mida sa tahad, et nad teeksid sinu veebilehel. Kas esmaseks eesmärgiks on bränditeadlikkus, kaasamine või müük. Kui sul on eesmärk, on oluline selle eesmärgi saavutamiseks välja töötada strateegia. Paljud ettevõtted valivad sõltuvalt nende eesmärgist erinevaid kampaaniaid. Näiteks bränditeadlikkuse kampaania ja teine müügikampaania. Need kaks vajavad edu saavutamiseks erinevaid strateegiaid. Aitame sul need strateegiad kindlaks määrata.
Kui oleme sinu Instagrami reklaamid avaldanud, on oluline mõõta, analüüsida, hinnata ja optimeerida. Viime läbi A/B-teste ja tagame, et saame piisavalt andmeid optimeerimise ja muudatuste elluviimise põhjendamiseks. Sotsiaalmeedia ja digiturundusega on võimalused ääretult suured ning seetõttu on oluline teha õigeid otsuseid õigete andmete põhjal. Iga kampaania järel on oluline hinnata, mis on hästi läinud ja mida oleks saanud teisiti teha, et järgmine kampaania oleks võimalikult tulus.
Aitame sind:
- Sotsiaalmeedia strateegiaga
- Struktureerime sinu reklaamikontot
- Analüüsidme sinu ettevõtte sihtgruppi
- Arendadme ja testime uusi sihtgruppe
- Haldame sinu Instagram-i kampaaniaid
- Viime läbi A/B-teste
- Optimeerime ja täiustame
- Paigaldame jälgimiskoodid ja uuesti sihtimise, ehk retargeting
- Mõõdame tulemusi ja anname sulle tagasisidet tulemustest
- Paneme paika muudatused ja uuendame strateegiat
Optimeerime iga konto põhjalikult, et pakkuda sellele parimad võimalikud tingimused. Snowball Marketing kliendina omad alati oma reklaamikontot ja maksad klikkide eest otse Facebook-ile. Instagram ja Facebook reklaam on mõlemad ühise maksesüsteemiga. Me ei uuenda sinu Instagram-i lehte, suhtlusvoogu ega vasta klientide kommentaaridele. Usume, et saad seda suhtlust kõige paremini ise teha.
Instagram & uuesti sihtimine
Soovitused turundamiseks Instagramis
Paljud kliendid otsustavad oma ostu mitte lõpule viia pärast seda, kui nad näiteks on lisanud toote ostukorvi. Hea võimalus on näidata suunatud reklaami neile klientidele, kes kõige tõenäolisemalt ostu sooritavad. Kasutades Instagramis retargetamist, jõuad hõlpsalt saidil oma varasemate külastajateni.
Uuesti sihtimise suureks eeliseks on see, et saad oma sõnumis olla konkreetsem ja proovida midagi uut peale üldreklaami saatmise. Kui inimene on sinu veebilehel ühe korra käinud, on see klient ostule või konversioonile lähemal kui see, kes näeb teie reklaami esimest korda. Uuesti sihtimisega Instagram-is saad sihtgrupini, kes on suure tõenäosusega juba huvitatud ja ostu sooritamisel lähedal.
Instagram reklaam on viimastel aastatel reklaamiplatvormina palju arenenud. Suhteliselt uus kanal Eesti turule, kuid siiski täis võimalusi. Aitame sul hoida reklaame ajakohasena ja optimeerituna. Siin on aga mõned head näpunäited tulusa reklaami loomiseks.
- Proovi oma külastajaid köita ahvatlevate reklaammaterjalidega.
- Vahetage reklaammaterjali korrapäraste ajavahemike järel, et mitte väsitada oma sihtgruppi sama reklaamiga.
- Töö sihtgruppidega peab olema järjepidev. Tavaliselt on midagi, mida alati saad natuke paremini teha.
Instagram turundus - pildid ja formaadid
Instagram turundus eeldab, et sul on olemas turundusmaterijalid. Sotsiaalmeediasse reklaame luues on pildid sageli määravad reklaami kvaliteedi ja selle suhtes, kuidas reklaami nägev inimene seda tajub. Kui soovid Instagramis reklaami teha, saadad meile pildid, mida soovid kasutada ning meie paneme kõik kokku edukaks reklaamiks. Soovitatavad pildi- ja videoformaadid on järgmised:
- Profiilipilt – 1080 x 1080 pikslit
- Instagrami maastikufotod – 1080 x 566 pikslit
- Portreepilt – 1080 x 1350 pikslit
- Instagram Stories – 1080 x 1920 pikslit
Kui soovid Instagramis videoga turundada, soovitame järgmisi formaate:
- Kuvasuhe: soovitatav 4:5, kuid toetab minimaalselt 9:16 kuni maksimaalselt 1.91:1
- Video pikkus: 1-120 sekundit
- Heli: soovitame kasutada heli, pidage meeles, et paljud kasutajad vaatavad seda ilma helita.
- Subtiitrid: Jah, paljudel juhtudel eelistatav