Järelturundus






Järelturundus teenus
Järelturundamine sobib hästi neile, kellel on juba määratletud sihtrühm, mida soovid kasutada lisaks tavapärasele reklaamile Google’i otsingu- ja displeivõrgustikus. Külastaja brauserisse paigutatava küpsise abil saame me tuvastada ja ära tunda varajasemaid külastajaid. Kui see juhtub, saame valida, kas näidata külastajale tekstreklaami või valitud sõnumiga piltreklaami.
Näiteks saad:
-
Püüda külastajad, kes külastasid sinu kodulehte, kuid ei sooritanud ostu.
-
Soovitage sarnaseid tooteid ja tervitada oma olemasolevaid kliente tagasi.
Kuidas me töötame järelturundusega?
Esimene samm tõhusaks uuesti turundamiseks on luua Google Ads’i kontos hea struktuur. See protsess võtab tavaliselt umbes kaks nädalat ja keskendutakse paigutuse, piltreklaamide ja sihtlehtede vahelise asjakohasuse loomisele. Sa valid ise, millist materjali soovid pilt- või videoreklaamide jaoks kasutada, loomulikult oleme me saadaval reklaamide kujunduse küsimuste korral.
Seejärel saadad oma piltreklaamid oma sertifitseeritud otsingumootori konsultandile, kes:
Loob ja kohandab bännereid vastavalt toimivusele
Optimeerib pidevalt kampaania seadeid
Vähem tulusate investeeringute välistamine
Loob reeglipõhiseid uuesti turundamise loendeid
Igakuine aruandlus ja tulemuste järelkontroll
Parandab ja arendab teie tulemusi
Meiega töötades saad:
Isikliku toe
Fikseeritud kuuhinna
Oled oma Google’i konto omanik ja maksad reklaamikulud otse Google’ile
Igakuine aruanne meie kommentaaride ja arendusettepanekutega
Ainult üks kalendrikuu etteteatamisega