Facebook reklaam
Facebook reklaam on kuluefektiivne viis potentsiaalsete klientideni jõudmiseks. Sihtides reklaami sihtrühmadele, kes näitavad üles huvi sinu poolt pakutava toote või teenuse vastu avab omakorda tee uute klientideni.
Facebook reklaamidel on palju eeliseid. Võrreldes traditsiooniliste reklaamikanalitega on see kuluefektiivne ja odavam. Data on kättesaadav, mõõdetav ja seda saab suunata erinevate kasumlikkuse eesmärkide poole. Lisaks on eelarve väga paindlik, mis omakorda annab võimaluse nii väike- kui suurettevõtele. Sotsiaalmeedia reklaamid annavad sulle ligipääsu suurele hulgale vaatajaskonna andmetele, mida omakorda saab efektiivselt kasutada uute sihtgruppide loomisel.

Kui palju maksab Facebook reklaam?
Kui soovid Facebookis turundada, siis otsustad ise, kui palju raha soovid päevas, kampaania jooksul või kuus jooksvalt kulutada. Seda nimetame me tavaliselt klikieelarveks.
Oluline on eristada kahte mõistet – eelarve ja kulutatud summa. Eelarve on kulu, mille olete valmis oma reklaamile kulutama. Kulutatud summa on see, mida tegelikult kulutasite ja mille eest Facebook teilt tasu võtab. Kulutatud summa ei ületa kunagi eelarvet.
Facebooki reklaamide jaoks saad valida kahe erineva eelarvemudeli vahel:
- Päevaeelarve – keskmine summa, mille soovid oma turundusele päevas kulutada, sobib üldreklaami jaoks.
Eluaegne eelarve – kogusumma, mille soovid valitud aja jooksul turundusele kulutada, sobib kampaaniate ja piiratud ajaga pakkumiste jaoks.
Facebooki reklaamide vaatamise või kliki hind põhineb oksjonisüsteemil, kus samade sihtrühmade pärast konkureerivad erinevad reklaamid erinevatelt osalejatelt. See, kui palju näitamine või klikk maksab, sõltub mitmest erinevast tegurist. Sealhulgas sellest, kui suur on konkurents. Väga tähtis osa on ka reklaammaterjali kvaliteet ja see, kui asjakohasele maandumislehele reklaam on suundatud. Samuti parameetrid, mida Facebook oma hinnakujunduses arvestab.
Reklaami Facebook'is
Kui valid Snowball Marketing-iga koostöö, maksad sina klikieelarve otse Facebookile. Me ei võta selle eest vahendustasu ega protsenti. Meie poolt lisandub fikseeritud kuutasu. See põhineb sellel, kui palju tööd sinu ettevõtte reklaamikonto vajab.
Kui soovid hinnapakkumist, siis võta meiega ühendust. Kõik meie pakkumised on personaalsed ja me lähtume alati sinu vajadustest ja eesmärkidest.
Snowball Marketing aitab sul:
- Struktureerida Facebook-i reklaamikontot
- Analüüsida õiget sihtgruppi
- Analüüsida sinule huvitavaid sihtgruppe ja katsetada uusi
- Haldame sinu Facebooki kampaaniaid
- Optimeerime ja täiustame
- Paigaldame jälgimiskoodid ja uuesti sihtimise, ehk retargeting
- Mõõdame tulemusi ja anname sulle kuupõhiselt tagasisidet
Kas keegi hülgas oma ostukorvi, soovid pakkuda mõnda muud toodet või lihtsalt meelde tuletada oma teenuseid? Facebooki uuesti turundamise abil saad hõlpsalt jälgida oma veebisaidi külastajaid, nende tegemisi lehel ja ka seda kui nad edasi sirvivad.

Snowball Marketing-i sotsiaalmeedia soovitused
Facebook on sotsiaalmeedia reklaamiplatvormina kiiresti arenenud ja võimalusi on palju. Aitame sul hoida reklaame ajakohasena ja optimeerituna. Et saada parimat tulemust on meil sulle paar soovitust:
- Loo sotsiaalmeedias kaasahaaravat ja sinu kliendile huvitavad sisu
- Loo uusi kampaaniamaterjale, tekita variatsiooni
- Julge katsetada uusi sihtgruppe
- Ole aktiivne ja postita regulaarselt
Pildid ja formaadid - Facebook reklaam
Head pildid on õnnestunud reklaami jaoks väga olulised. Sina saadad meile pildid ja reklaami sisu, mida soovid kasutada ja meie kujundame reklaamikampaaniad ja optimeerimine vastavalt vajadusele. Muidugi oleme abiks ja anname nõu, millist pilti on hea kasutada. Facebooki üks eelis erinevalt Instagram reklaamist on see, et neil on vähe reklaampildiformaate, aga neid mis on tuleb jälgida. Levinumad on News Feed pildid (1200×628 pikslit) ja mitme erineva toote reklaampildid (1080×1080 pikslit).