Google teeb järgmise sammu, selleks et sundida reklaamijaid kasutama ainult laia vastega (broad match) märksõnu. Alates tänasest (19. jaanuarist) alustab Google erinevate vastetüüpide üleliigsete märksõnade eemaldamist nendest kontodest, kus on praegu automaatselt rakendatud soovitus „Liigsete märksõnade eemaldamine” („Remove redundant keywords”)
See tähendab, et Google eemaldab fraas (phrase) ja/või täpse (exact) vastega märksõnad, kui lai (broad) märksõna katab otsingufraasi. Kui eemaldada täpsed märksõnad, annab see Performance Maxi DSA osale rohkem võimalusi otsingureklaamide ostmiseks, sest täpselt vastavad märksõnad trumpavad Performance Maxi DSA.
Google põhjendus muudatusele on, et see muudab konto haldamise lihtsamaks. Kuid lihtne pole alati õige tee ja õnneks on selle vältimiseks lihtne viis.
Mida see tähendab turundajatele?
Selle Google’i sammu puhul on uus (ja murettekitav) trend see, et nad muudavad soovituse definitsiooni pärast seda, kui see on juba rakendatud. Mitmed turundajad argumenteerivad, et selline oluline muudatus peaks olema uus soovitus, selleks et saaks valida, kas seda lubada või mitte.
On laialdaselt teada, et Google’i automaatsed soovitused Google Ads’is erineva kvaliteediga, mõned võivad olla tõesti head, selleks et leida uusi teid tulemuste parandamiseks.
Samas mõned soovitused võivad Google Adsi kontole lausa halvasti mõjuda ning seetõttu on oluline, et soovituste kohta teeks otsused kogenud inimene, kes tunneb kontot tõesti läbi ja lõhki. Meie Snowball Marketing’is töötame ise aktiivselt kontodega ja olema valinud välja lülitada kõik “Auto-apply recommendations”, muidugi me käime läbi kõik soovitused, kuid teeme otsuse ise vastavalt kontole.
Meie analüüs ja soovitus
Google’il on väga selge plaan tulevikuks – et panna kõik reklaamijad kasutama ainult laia vastega märksõnu. Nii et nende käik pole sugugi üllatav.
Google soovib, et Performance Maxi kaudu toimuks rohkem müüke. See tähendab, et võime oodata, et Google teeb veel sarnaseid muudatusi. Seega me peame tähelepanelikult jälgima, mis muudatused toimuvad ja mis on muudatuse tegelik tähendus.
Minu soovitus on eemaldada selle soovituse märge järgmiste sammude kaudu.
- Klõpsake menüüst „Recommendations”.
- Liikuge ikoonile “Auto-apply”.
- Klõpsake vahekaarti “Manage”.
- Tühjendage märge soovitusest „Remove redundant keywords”.
- Klõpsake nuppu „Save“.
