Mis on Google’i My Business ja miks peaks minu ettevõte seda kasutama? Kui oled selle küsimuse peale mõtliskenud, siis oled jõudnud õigesse kohta. Selles artiklis selgitame, mida pead teadma oma Google My Businessi loomise ja optimeerimise kohta ja miks ja kellele Gogole My Business’i vajalik on.
Miks Google My Business vajalik on sinu ettevõttele?
Google My Business on ettevõtete kataloog, mida kasutatakse ettevõtete kuvamiseks otsingutulemustes ja ka Google Mapsis. Seega, kui kasutaja teeb kohaliku otsingu, kasutab Google registeeritud ettevõtte profiile, et esitada Google otsingumootoris kohandatud otsingutulemusi. Teenus on täiesti tasuta ja suurendab võimalusi, et potentsiaalsed kliendid leiavad sinu ettevõtte.
Kuidas luua ettevõtte profiili?
- Minge Google My Business ametlikule lehele ja klõpsake nuppu „Halda kohe”.
- GMB-ga linkimiseks logige sisse Google’i kontole. Kui sul seda pole, loo see.
- Sisesta ettevõtte nimi. Kui seda ei kuvata, klõpsake nupul „Lisa ettevõte Google’isse”.
- Vali ettevõtte tegevuskategooria, mis kirjeldab sinu ettevõtet. Valige esmased ja teisesed kategooriad hoolikalt!
- Sisesta ettevõtte aadress. Kui ettevõttel pole füüsilist asukohta, saad oma aadressi peita otsingutulemustes.
- Sisesta kontaktandmed: telefoninumber, veebiaadress jms.
- Valige kinnitusviis: meili, telefoni või posti teel.
- Kui ettevõte on kinnitatud, on sul võimalus oma ettevõtte profiili täiendada, lisades fotod, lahtiolekuajad ja teenuste/toodete kirjeldused. Lisa nii palju informatsiooni kui võimalik.
Kuidas optimeerida Google My Business profiili?
Kui oled oma ettevõtte profiili avaldanud, on oluline seda pidevalt uuendada, et parandada oma nähtavust ja suurendada seeläbi võimalust, et potentsiaalsed kliendid sinu ettevõtte üles leiavad. Siin on mõned täiendavad näpunäited.
- Hoidke oma ettevõtteteave ajakohane ja täpne: veenduge, et teie aadress ja telefoninumber on õiged
- Kinnita oma ettevõtte asukoht Google Mapsis
- Lisa kvaliteetseid fotod, mis kajastavad sinu kaubamärki. See loob kaasamise, andes samal ajal Google’ile märku, et sinu teave on ajakohane.
- Hallda oma arvustusi ja vastake neile õigeaegselt. See edastab sõnumi, et hoolid sellest, mida sinu kliendid räägivad, ja oled pühendunud kliendisuhetele.
- Kasuta kindlasti ettevõtte kirjelduses asjakohaseid märksõnu, kui sul on sellega abi vaja siis on meie SEO teenus midagi sinu jaoks.