Skip to content Skip to footer

Märksõnad ja kuidas neid leida

Märksõna ehk inglise keeles keyword on sõna, mille sinu potentsiaalne klient kirjutab otsingumootorisse, et leida vastavat infot, toodet või teenust. Siin on väga tähtis, et sa teed põhjaliku eeltöö ja valid välja märksõnad, mis on sinu veebilehele asjakohased.

Tööriistad märksõnade tuvastamiseks, mida me soovitame ja ise kasutame Snowball Marketing’i digiagentuuris on:

  1. Ahrefs
  2. Semrush
  3. Keyword Tool
  4. Ubersuggest
  5. Google Keyword Planner

Viimase jaoks peab sul olema Google Ads’i aktiivne konto. Soovitus siinkohal on osta Google Ads’i reklaamid valitud märksõnadele, mis on sulle asjakohased. Tänu sellele saad sa täpse pildi, kui palju otsinguid tehakse, ja teadmise, mis märksõnad viivad eduni ja millised mitte. Ahrefs, Semrush, Keyword Tool ja Ubersuggest on tasulised tööriistad, aga sul on võimalik teha tasuta märksõnade otsingut piiratud koguses.

Soovitame ka kasutada Google’i otsingumootori soovitusi, kus leiad teisi sinu märksõnaga seotud otsinguid. Need leiad otsingumootori lehekülje lõpust.

Ära lähtu ainult märksõnadest, mida otsitakse palju. Keskendu pigem märksõnadele, mis on asjakohased sinu toodetele ja teenustele, ning nendele, mis viivad su soovitud eesmärgini.

Leave a comment