Skip to content Skip to footer

TikTok katsetab otsingureklaame

TikTok hakkab oma otsingutulemustes reklaame avaldama. TikTok'i otsingureklaamid võivad aidata kaasata kasumliku liikluse suurenemisele ja lisaks sellele saad sa täiesti uue ülevaata sinule kasumlikudest märksõnadest. Siit leiad näite TikTok'i otsingureklaamist. Videoreklaamidel on silt ”Sponsoreeritud”, need asuvad otsingus nelja parima tulemuse hulgas.




Meie soovitus: Kui TikToki otsingureklaamid muutuvad sulle kättesaadavaks, siis salvesta otsinguterminid, mis toovad sulle kasumit ja kasuta neid märksõnu Google Ads'is ja vastupidi - Google Ads'i märksõnu TikTokis. Sellest võib saada märksõnade kullakaevandus. Eriti kui arvestada, kui paljud teised platvormid on turundajatelt need andmed ära võtnud. Kui sa veel ei ole TikTok'i reklaami proovinud, siis soovitame sul kindasti seda teha. See pakub suurt ulatust konkurentsivõimelise hinnaga. App on eriti populaarne noorte täiskasvanute vanuserühmas, see sihtrühm on suure ostukavatsusega. Võtame näiteks hashtag #TikTokMadeMeBuyIt, mis kogus miljardeid vaatamisi.

TikToki sotsiaalmeedia reklaam on ka ideaalne koht, kus panna oma reklaamid probleeme lahendama, mitte ainult müüma.

Näiteks:

Kuidas kasutada teed oma ____ parandamiseks.
Kuidas teha ___ teega.

See on nagu Pinterest 2.0, kuid veel parem, kuna inimesed ostavad ja reklaam toob sulle kasumit. 

Loe lisaks: https://searchengineland.com/


Leave a comment