Skip to content Skip to footer

Google’i uus tööriist aitab sul saada aru Google Analytics 4 ja Google Ads’i erinevustest

Google’i uus tööriist aitab sul saada aru Google Analytics 4 ja Google Ads’i erinevustest.

Google on toonud välja tööriista Konversioonide erinevused ehk Conversion Differences – tööriista, mille abil saad hõlpsamini mõista, miks Google Analytics 4 ja Google Ads’i konversioonide vahel esineb lahknevusi. See pole siiski täielikult lanseeritud, kuid pääsed sellele ligi oma konto kaudu, minnes järgmisele URL-ile:

https://analytics.google.com/analytics/web/#/p[PROPERTY_ID]/reports/shared_conversions

Pane tähele, et pead [PROPERTY ID] muutma oma GA4 ID’ks. Kui sa ei tea, mis sul property ID on siis mine: Admin > Property settings.

Mida see tähendab turundajatele?

Üks levinumaid küsimusi, mida digiagentuuridele esitatakse, on – miks on erinevate süsteemide vahel lahknevused, täpsemalt, miks GA4 ja Google Ads’i tulemused lahknevused. Mõõtmisvigade kahtlused tähendavad, et kulutame sageli aega tõrkeotsingule, kui tegelikult pole viga, mida avastada.

Selle tööriista abil saad hõlpsasti valida, millise konversiooni puhul soovid lahknevust uurida. Tööriist võrdleb, millise tagasivaateakna olete oma konversioonide jaoks seadistanud (see tähendab, kui kaugel ajas tagasi konversioonist peaks süsteem otsima klikki) ning millise attribution-mudeli sa oled valinud.

Meie arvamus ja soovitus

Meie arvates on see fenomenaalne tööriist. See lahendab lihtsa probleemi, mis muidu tekitab tarbetut peavalu.

Kui töötad Google Ads’iga või digianalüüsiga ja puutud kokku küsimusega, miks GA ja Google Ads’i vahel on lahknevusi, siis nüüd saad vastuseks saata selle aruande.

Samas teiste digiturundusplatvormidega nagu Facebook, LinkedIn ja Instagram seisame me endiselt silmitsi sama probleemiga, kui neil puhkudel on tegu erinevate süsteemidega, mis töötlevad andmeid erineval viisil ja tõenäoliselt ei tööta Google välja aruannet neile platvormidele.

Leave a comment