Skip to content Skip to footer

Google Ads Transparency Center

Google Ads Transparency Center võimaldab kasutajatel näha kõiki reklaame, mida konkreetne reklaamija on esitanud, koos piirkondadega, kus neid esitati, nende esitamise kuupäeva ja reklaami vormingut. See kehtib kõikide Google’i platvormide, kaasa arvatud otsingureklaamid, displeireklaamid ja ka YouTube reklaamidele. Ads Transoarency Center’ile pääsed juurde otse selle lingi kaudu või külastades My Ads Center’it. Selle tööriista eesmärk on pakkuda tarbijatele reklaamija kohta lisateavet, näiteks enne ostu sooritamist või veebisaidi külastamist. Kasutajad saavad ka kontrollida, kas reklaamija on Google’i poolt kinnitatud ettevõte, sealt saab reklaame laikida või blokeerida või saada informatsiooni igaühest, kes nende arvates Google’i eeskirju rikub. Üpris nutikas ja hea lahendus tarbijale, aga kas ka turundajale on küsimus?

Ads TransparencyCenter - Snowball Marketing

Mida see tähendab turundajatele?

Turundajad ja digiagentuurid saavad kasutada Ads Transparency Center’it uurimistööriistana, et näiteks analüüsida konkurentide reklaami. See võib anda väärtuslikku informatsiooni sinu enda Google Adsi kampaaniate loomisel. Ads Transparency Center on sarnane tööriist, mis Metal juba on: Facebook Ads Libary. Kasutades neid tööriistu saad parema arusaamise, kuidas sinu enda reklaamid mõjutavad konkurentide reklaame ja kampaaniad. Samas ka kuidas sinu konkurendid valivad suhtlemise klientidega ja positsioneerimise oma reklaamides. Väärtuslik infromatsioon on analüüsida ka oma kõige lähimaid konkurente, sest siis saab selgemaks, millisele USP-idele peaksid sina tegelikult keskenduma.

Ads Transparency Center – kellele ja miks?

Ads Transparency Center’i peamine eesmärk on pakkuda Google’i kasutajatele suuremat läbipaistvust ja turvalisust. Meie arvame, et see võib olla positiivne uudis veidi väiksematele ettevõtetele, kellel pole veel nii palju bränditeadlikkus ja klientide usaldust. Ideaalne kasutamiseks potentsiaalsetele klientidele, kes ei ole end ostu sooritamisel 100% kindlalt tundnud. Just see tööriist võib pakkuda täiendavat turvatunnet, et viia müügini ja anda kliendile kindlus osta väiksemalt tegijalt. Turundajatele annab see kasulikku teavet konkurentide kohta hõlpsasti ligipääsetavas kohas, isegi informatsioon on esitatud lihtsalt ja loogiliselt. Meie soovitus Snowball Marketing’is on hakata tööriista regulaarselt kasutama, et õppida selle toimimist ja hinnata, kas see võib sinu tööviisile midagi lisada.

Loe ka lisaks:
https://blog.google/technology/ads/announcing-the-launch-of-the-new-ads-transparency-center/https://adstransparency.google.com/?region=SEhttps://techcrunch.com/2023/03/29/googles-new-ad-transparency-center-will-keep-track-of-a-brands-previous-ads/

Soovid digiturundada enda ettevõtet – võta meiega ühendust juba täna:

    Leave a comment